Halv træningstid.
dobbelt op på resultater.

Revolutionér måden du træner på og få adgang til en unik træningsmetode der hurtigt og effektivt forbedrer din styrke, udholdenhed og ikke mindst, sundhed.

Træning som
aldrig før

Opnå forbedret cardio, og resultater som ved tung træning på en brøkdel af tiden – uden at risikere skader. Med KAATSU Fitness er du sikret effektivitet og sikkerhed. Alt sammen i Danmarks mest imødekommende fitness-miljø.

KAATSU er for dig der ønsker at bruge mindre tid i træningscentret, uden at gå på kompromis med sundhed og livskvalitet.

Din genvej
til resultater

KAATSU REHAB

Kom tilbage fra skader på rekordtid. Træn skånsomt og effektivt, og accelerer din skadesheling med KAATSU fitness. Kom igang med din genoptræning med det samme.

KAATSU Vægttab

Tag kontrol over din vægt med et all-inclusive vægttabs forløb hos KAATSU Fitness, hvor du får alt du har brug for på din rejse til en sundere og flottere krop.

Kompromisløs Effektivitet

Ved brug af bloodflow restriction (BFR) teknologi, optimerer du dine resultater. Med KAATSU opnår du en stærkere sundhed på rekordtid, ved at begrænse blodgennemstrømningen. Træn på 15-20 minutter, med lav vægt og opnå hurtigt mærkbare resultater der ikke er til at tage fejl af – uden at risikere skader.

Medlemskab
med fordele

Personlig træning af bedste kvalitet. Fri adgang til den mest effektive træningsform og bedste udstyr, med muligheden for at træne 2 på samme medlemskab. Som medlem i KAATSU Fitness er du del af et ekslusivt økosystem der giver dig muligheden og motivationen til at være den sundeste version af dig selv.

Indbydende
Atmosfære

Slut med store, uoverskuelige ”fabrikker” hvor vækst og volumen er nøgleordene. I KAATSU Fitness træder du ind i nærværende og overskuelige boutique-centre, hvor personlig betjening og kontakt til medlemmer, altid er i højsædet. 

Sådan kommer du igang

Hvad andre siger om KAATSU

Kaatsu passer perfekt til mig med en travl arbejdsdag og hverdag. Jeg kan træne helt ned til 15 minutter pr. gang – hvis jeg kun træner overkrop – og stadig have følelsen af at have været igennem en enormt hård træning. Ømhed er der intet af – efter et par gange – og man føler sig praktisk talt klar til næste træning efter fả timer. På 5 uger har jeg tabt mig 5kg samtidig med at jeg taget markant på i muskelmasse.

Jarl Linder billede

Jarl Linder

Jeg har varet medlem siden slut august 2021, og jeg har været glad for medlemskabet lige siden. Jeg bliver ALTID mødt med et smil, der er rent, ryddeligt og pænt. Har jeg brug for råd og vejledning, er der altid venlig og kyndig hjælp. Og ofte uopfordret – det er så fedt. For det sker ALDRIG i et “almindeligt” træningscenter.

Hans Bundsgaard billede

Hans Bundsgaard

Jeg er positivt overrasket over, hvor effektiv træningsformen er. Som elitesportsmand ved jeg hvad det kræver at træne til failure og hvor vigtig restitution er. Kaatsu-træning leverer lynhurtigt og meget overbevisende på begge platforme.

Mark O Madsen

Som tidligere roer på eliteplan og nu som selvstændig, så betyder bade tid og resultater meget i en travl hverdag, og med Kaatsu kunne jeg mærke forskel allerede efter 3 uger. Så nu træner jeg Kaatsu 2-3 gange om ugen og har stor glæde af at traningen kan klares på 45 min fra jeg kommer, til jeg er ude af døren igen. Dét er effektivt!

Victor Feddersen, dansk OL-vinder og 4 x verdensmester i roning.

Victor Feddersen

Ofte stillede spørgsmål

Er KAATSU farligt?

Når Kaatsu udføres korrekt med korrekt udstyr af en certificeret Kaatsu-instruktør, er det både sikkert og forsvarligt at udføre.

Tiden det tager at se resultater af KAATSU Fitness kan variere fra person til person, afhængigt af ens træningsniveau, træningsintensitet, kropsrespons og mål. Hvis du træner i gennemsnit 2-3 træningspas om ugen, kan du forvente at se nogle begyndende ændringer allerede i løbet af få uger.  Du bør se en markant forbedring i størrelsesordenen 10 % styrkeforøgelse på så lidt som 10-15 sessioner, hvis træningen udføres 3-5 gange om ugen, 1x om dagen

Efter de første par træningsgange kan du forvente at opleve en øget følelse af ømhed, hvilket dog varierer alt efter din træningshistorie.

Nej, Kaatsu ændrer blodgennemstrømningsmønstre. Kaatsu stopper IKKE blodforsyningen.

Den største forskel mellem okklusions-træning og Kaatsu, er at okklusions-træningen stopper blodgennemstrømnigen helt, hvorimod Kaatsu blot modificerer  blodgennemstrømnings-mønsteret. Det vil sige at der altid er gennemløb når man har Kaatsu-bælterne på, hvilket også er grunden til at KAATSU er mere sikkert.

Nej, på grund af den effektive træningsmetode er medlemmer så hurtigt igennem træningen at der næsten aldrig er ventetid ved maskinerne. 

I KAATSU Fitness vil du opleve at der altid er plads og ledige maskiner, så du kan træne som du vil.

KAATSU Fitness inkluderer alle der ønsker en kortere træningstid med effektive resultater. Om du er rutineret fitnessudøver, atlet, nybegynder, ældre eller i genoptræning, vil du få glæde af KAATSU Fitness. KAATSU Fitness er som udgangspunkt for alle, men der kan være personer der af medicinske årsager ikke egner sig til KAATSU. Læs mere i vores FAQ omkring SIKKER KAATSU TRÆNING.

Find dit KAATSU Fitness center

Østerbro

Bergensgade 1, 2100 København Ø

Frederiksberg

Hostrups Have 60, 1954 Frederiksberg C

Amager

Strandlodsvej 9x, 2300 Amager

Holte

Holte Midtpunkt 30, 1. sal , 2840 Holte

Hillerød

Slotsgade 63D, 3400 Hillerød

Roskilde

Københavnsvej 26 G, 4000 Roskilde

Odense

Slotsgade 16, 5000 Odense C

Kolding

Domhusgade 22, 6000 Kolding

Aarhus

Lystrupvej 50 C, 8240 Risskov

OBS: Centeret på Martensens Allé og Holte Midtpunkt lukker kl 18 (man-fre) i ugerne 28, 29 og 30.

God sommer!

ANTI AGING

“Skønhed kommer indefra.” KAATSU træning stimulerer produktionen af væksthormon, der hjælper med at regulere metabolisme, fremme kollagen-produktion, muskel og stærkere knogler. At udføre lavintensiv træning med KAATSU giver dig mulighed for at opnå maksimal effekt  uden at slide på kroppen. Forbliv stærk og selvsikker med forbedret fitness og wellness og oprethold en sund og høj livskvalitet.